متن آهنگ حسین توکلی سرت چی اومده
نوشته شده توسط : علی

سرت چی اومده دانلود آهنگ جدید حسین توکلی
Download New Music By Hossein Tavakoli Called Saret Chi Omade

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام سرت چی اومده با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ سرت چی اومده

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام سرت چی اومده عکس جدید حسین توکلی عکس ها و موزیک های جدید حسین توکلی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ حسین توکلی سرت چی اومده

 

دلت آرومه دل منه تو …

منو اون عشقی که تو داری میکشیش

کجا بد بودم تو بگو دیوونه

که اینجور پای عشق کسی میمونه

بگو دیوونه

آخه من دورت بگردم نیستی حالم بده

قلبت کجاست سرت چی اومده

هی رفتیو پشیمون اومدی

من دورت بگردم نیستی حالم بده

قلبت کجاست سرت چی اومده

کی رفتی که دیگه نیومدی

♫♫♫

وای عطر تو رو پیرهنمه

داره قلبم بد میزنه

تو کجا هستی که چشات نزدیک منه

تو داری آسون دل میکنی

داری با من لج میکنی

تو نمیدونی داری قلبمو آتیش میزنی

آخه من دورت بگردم نیستی حالم بده

قلبت کجاست سرت چی اومده

هی رفتیو پشیمون اومدی

من دورت بگردم نیستی حالم بده

قلبت کجاست سرت چی اومده

کی رفتی که دیگه نیومدی





:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: